Прийшов сьогодні годинник він не включаються,даже коли стоїть на зарядці теж не включається,прикро але я хочу обмін бо це на подарунок якого дуже чекали і хотіли,коли забирала на новій пошті,открила а він не включається, прийшла на роботу думаю поставлю на зарядку думаю сів,щас зарядиться і все буде ок,але ..... Так і не включився,і вже дома інше включається(((
Ответить
OneCase 09.01.2023
Добридень, Еріко! Дякуємо за відгук. Прикро, що відбулась така ситуація. Нам менеджер уже зв'язався з Вами та був узгоджений обмін.
Ответить
Даяна
30.12.2022
змивається краска з чохлу, він зовсім не матовий, малюнок вийшов неяскравий.
Ответить
Пущик Андрій Дмитрович
28.12.2022
На жаль сервіс не такий як заявлений....Замовили чохол для телефону дитині на подарунок,але він не підійшов і ми домовились про повернення,але це така тяганина.....вже тиждень склад не проводить повернення,а оператор каже що на це ніяк не вплинути...подарунка на новий рік певно вже не буде....Бажання щось ще замовляти чи рекомендувати немає жодного
Ответить
ОneСase 30.12.2022
Вітаємо, Андрію! Дякуємо за відгук. Дуже шкода, що сталась затримка. Ваш товар на обмін уже було відправлено. Але хочемо звернути Вашу увагу на терміни, які вказані у нас на сайті: магазин зобов'язується дати оцінку та висновок щодо гарантійного товару не пізніше 10 днів з моменту отримання браку. І також здійснити списання гарантійного товару по взаємному розрахунку або провести обмін товару не пізніше 7 днів з моменту сервісного висновку. Ваше повернення було отримано 21.12 і відправлено новий товар 30.12 - всі терміни були дотримані.
Ответить
Головатюк Сергій
11.12.2022
Замовили чехол-книжку на самсунг А 51, прийшов зовсім інший, на 1 сантиметр більший, отвори під камери і динаміки не співпадають. Дуже шкода, що упаковка пошкодилась, коли розпаковували, повернути не можливо.
Гроші на вітер.
Ответить
OneCase 21.12.2022
Вітаємо, Сергію! Шкода, що товар Вам не підійшов. У Вас є 14 днів для обміну або повернення. Зверніться до нас за номером 093 704 35 86 для вирішення цього питання.
Ответить
Євгенія
17.10.2022
Дуже жаль, що не відправляють наложним платежем менше 2500.зараз в такий час неу всіх є на карті навіть така сума. Моє замовлення було на 2100,це не така вже й маленька сума, щоб відмовити в наложці!
Прийшов сьогодні годинник він не включаються,даже коли стоїть на зарядці теж не включається,прикро але я хочу обмін бо це на подарунок якого дуже чекали і хотіли,коли забирала на новій пошті,открила а він не включається, прийшла на роботу думаю поставлю на зарядку думаю сів,щас зарядиться і все буде ок,але ..... Так і не включився,і вже дома інше включається(((
Добридень, Еріко! Дякуємо за відгук. Прикро, що відбулась така ситуація. Нам менеджер уже зв'язався з Вами та був узгоджений обмін.
змивається краска з чохлу, він зовсім не матовий, малюнок вийшов неяскравий.
На жаль сервіс не такий як заявлений....Замовили чохол для телефону дитині на подарунок,але він не підійшов і ми домовились про повернення,але це така тяганина.....вже тиждень склад не проводить повернення,а оператор каже що на це ніяк не вплинути...подарунка на новий рік певно вже не буде....Бажання щось ще замовляти чи рекомендувати немає жодного
Вітаємо, Андрію! Дякуємо за відгук. Дуже шкода, що сталась затримка. Ваш товар на обмін уже було відправлено. Але хочемо звернути Вашу увагу на терміни, які вказані у нас на сайті: магазин зобов'язується дати оцінку та висновок щодо гарантійного товару не пізніше 10 днів з моменту отримання браку. І також здійснити списання гарантійного товару по взаємному розрахунку або провести обмін товару не пізніше 7 днів з моменту сервісного висновку. Ваше повернення було отримано 21.12 і відправлено новий товар 30.12 - всі терміни були дотримані.
Замовили чехол-книжку на самсунг А 51, прийшов зовсім інший, на 1 сантиметр більший, отвори під камери і динаміки не співпадають. Дуже шкода, що упаковка пошкодилась, коли розпаковували, повернути не можливо. Гроші на вітер.
Вітаємо, Сергію! Шкода, що товар Вам не підійшов. У Вас є 14 днів для обміну або повернення. Зверніться до нас за номером 093 704 35 86 для вирішення цього питання.
Дуже жаль, що не відправляють наложним платежем менше 2500.зараз в такий час неу всіх є на карті навіть така сума. Моє замовлення було на 2100,це не така вже й маленька сума, щоб відмовити в наложці!